امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403        ساعت :
راهنمای دریافت ( جواب ) اینترنتی

بسمه تعالی

برای دریافت جواب در قسمت نام کاربری شماره قبض یا شماره پذیرش خود را که روی قبض شما درج شده را وارد نمایید . مثلا برای نام کاربری 091265 و برای رمز عبور نیز شماره موبایلی که به اپراتور پذیرش داده اید را وارد نمایید. پس از ورود به صفحه دریافت نتایج می توانید از طریق لینکی که در اختیارتان قرار می گیرد جواب آزمایش را دانلود نمایید.

 

در صورتیکه مشکل در فونت و عدم خوانا بودن جواب فونتهای zar را از اینجا دانلود کنید. 

 

برای راهنمایی و رفع مشکل  اینجا را کلیک کنید

  

توجه : فایل جواب دانلود شده بصورت PDF و با کیفیت بسیار عالی میباشد   . که براحتی میتوانید آن را چاپ کنید ( دارای مهر و امضاء دیجیتال ) . ولی در برخی از موبایل ها به دلیل مشکلات مختلف منجمله نصب نبودن فونت ها و یا برنامه های مربوطه ، امکان دارد فایل جواب باز نشده و یا اینکه با مشکل باز شود . 

 

 

برای باز کردن و نمایش جواب دانلود شده روی کامپیوتر میتوانید از برنامه Adobe Acrobat Reader استفاده نمایید . برای دانلود این برنامه میتوانید  اینجا  کلیک نمایید .

 

برای باز کردن و نمایش جواب دانلود شده روی مـوبایـل میتوانید از برنامه Adobe Acrobat Reader استفاده نمایید . برای دانلود این برنامه میتوانید  اینجا  کلیک نمایید .

  


 
 
 

مراجعین و آزمایشگاه های محترم پس از دانلود ، فونت فوق را در فولدر فونت در کنترل پنل کپی کرده تا قادر به مشاهده فونتهای جواب باشید. و اگر از ویندوز 7 ( ویندوز سون ) و یا 8 و 10 و ... استفاده میکنید برای نصب فونت میتوانید براحتی روی فایل دانلود شده کلید راست کرده و گزینه Install را فشار دهید . ( مطابق تصویر زیر )